Det du treng å vite...

lh-drone.png

KUNNSKAP OG KREATIVITET - TRIVSEL OG TAKHØGDE

Langhaugen er ein skule med godt og inkluderande miljø, dyktige lærarar og stor aktivitet.

Skulen har fem klassar på kvart trinn på utdanningsprogram for Studiespesialisering. I tillegg har skulen ein klasse på kvart trinn i musikk og dans på utdanningsprogram for Musikk-dans-drama. Skulen har til saman ca. 600 elevar.

Kombinasjonen av studiespesialisering, musikk og dans gir Langhaugen eit særpreg utanom det vanlege. På denne skulen finn du glede og kreativ spontanitet i kombinasjon med det seriøse.

Toppidrett.jpg

Tilsette ved skulen

Her er vi!

Langhaugen skole ligger  i Hagerupsvei, sør for Brann Stadion og nord for Tveitevannet. For å komme hit kan du ta buss nr. 5 eller ta bybanen til Sletten eller Wergeland.

Tilgjenge

På nettsida til Bygg for alle kan du lese om korleis tilgjenge til skulen er.

Skulen sin historie

I 1961 fekk den nye bydelen på Landås ein heilt ny vidaregåande skole, eller gymnas som det heitte den gongen; Langhaugen skole. Meir om skulen sin historie